Fejring: Synlighed af mejeriprodukter sikrede pris ved Årets Fødevaredag

Tirsdag 24. september blev en rigtig god dag for Aldi i Aabybro. Her kunne Landbrug & Fødevarer til årets Fødevaredagen på Hindsgavl Slot nemlig løfte sløret for, at Aldi på Vestergade løber med årets Mejeriprisen, der hylder landets bedste mejeriafdeling i discountkategorien. Juryen lagde især vægt på, at butikken på Vestergade med butikschef Henrik Jensen ved roret har gjort sig bemærket for sit store lokale engagement ved blandt andet et tæt samarbejde med Aabybro Mejeri - ligesom butikkens indretning fremhæver mejeri på en ny og betydningsfuld måde. Butikken har aktivt gået ind og udviklet kategorien i en positiv retning og er dermed et forbillede for hele branchen.

- Jeg er helt utrolig stolt af at modtage denne pris på vegne af mit fantastiske personale. Hver dag har vi gjort os umage for at give vores kunder en god oplevelse, når de besøger vores butik og er derfor også ekstremt begejstret for at vinde denne fornemme pris, fortæller den stolte butikschef Henrik Jensen og fortsætter:

- Med prisen følger naturligvis et stort ansvar – og det glæder vi os i særdeleshed til at løfte. Vores kunder skal uanset dag og tidspunkt mærke, at butikken byder på landets bedste mejeriafdeling - dette vil vi gøre vores bedste for at leve op til.

En helt ny Aldi

Det er første gang, at Aldi i Aabybro deltager i Fødevarepriserne, som hvert år bliver arrangeret af Landbrug & Fødevarer. Indstillingen kommer som et led i, at Aldi er i gang med en stor transformation, hvor implementeringen af nye butikskoncepter i hele landet skal skabe en endnu bedre indkøbsoplevelse for de handlende, der foretrækker discount. Det betyder flere friske fødevarer, større fokus på danske og økologiske produkter samt et nyt og inspirerende butiksunivers. Denne transformation var Aldi på Vestergade i Aabybro igennem i starten af 2018, og det har skabt nogle helt nye rammer for at markere sig ekstra stærkt blandt byens tilbud af indkøbsmuligheder.

- Vi er utrolig stolte over, hvordan Henrik Jensen og hans kolleger i butikken i Aabybro har formået at løfte det nye butikskoncept fra start i en grad, der både understøtter de drømme, vi har for Aldi, men som samtidig er tilpasset de lokale kunder og deres behov. Det er en stor inspiration for hele koncernen – og derfor fortjener de også i særdeleshed den anerkendelse, som de i dag får, fortæller Kristian Jessen, der er PR- og Kommunikationschef ved Aldi Danmark.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...